E-handel

Den stadig økende bruken av våre e-handelsløsninger viser behovet for slike tjenester hos publikum. Økt konkurranse er alltid en utfordring, og e-handel vil være fremtidens suksesskriterium. Dette legger grunnlag for et enormt potensial i digital kommunikasjon og skreddersydde salgskanaler for ulike segmenter.

Vi har lang erfaring med reservasjonssystemer, for eksempel forhåndsbestilling på nett (Online Booking), betalingsapp'er, kontraktsparkeringssystemer, salg av parkeringsbilletter online og ikke minst digital markedsføring.

Vår reise innen e-handel startet i Storbritannia i 2004. Vi ønsker å være i front av utviklingen og implementerer stadig ny teknologi. I Storbritannia utviklet vi en egen avansert og fleksibel e-handelsplattform for å drive verdens største bookingsystem for parkering (Gatwick Airport). Denne løsningen er også importert til de største lufthavnene i Norge og i andre deler av Europa. I våre skandinaviske markeder og Tyskland implementerte vi forhåndsbestilling i 2007. For tiden har vi Online Booking på 14 internasjonale flyplasser over hele Europa.

I tillegg til forhåndsbooking på lufthavner selges en bred B2C produktportefølje på våre elektroniske plattformer, fra forhåndsbetalte verdikort, månedskort, sesongkort til kontraktsparkering.

E-handel er mer enn programvare - vi dekker alle de tjenester langs prosesskjeden. I tillegg har vi egne dedikerte markeds- og salgsavdelinger i alle land med høy kunnskap om digital markedsføring og stpre porteføljer for å støtte salg, kundelojalitet og merkevarebygging:

  • Kundesenter
  • Søkemotoroptimalisering
  • Søkemotormarkedsføring
  • Remarketing
  • Markedsføring via e-post- og nyhetsbrev
  • Markedsplan- og strategi
  • Utvikling av annonser
  • Medieplassering
  • Kryssmarkedsføring (bundling) og samarbeid on- og offline
  • Syndikering av stamdata på digital karttjenester som Nokia eller Google,
  • Customer Relationship Management
  • Cashless betalingstjenester
  • Rapportering
  • Analyse

 

 

 

Nøkkeltall for e-handel

  • Europeisk erfaring innen e-handel siden 2004
  • Online Booking  14 internasjonale flyplasser
  • Mer enn 1,5 mill. transaksjoner per år
  • Mer enn 250.000 besøkende pr måned i våre salgskanaler
  • Integrert on-og offline-markedsføring

Fordeler

  • Økt inntekt
  • Høyere markedspenetrasjon
  • Høyere kundelojalitet
  • Mersalg
  • Salg av tilleggsprodukter
  • Høyere kundetilfredshet