Ofte stilte spørsmål

Under finner du ofte stilte spørsmål vedrørende leie av plass, kontraktsparkering og digitale parkeringstillatelser. 

 

Jeg har mottatt informasjon om overgangen fra plastkort til digital løsning.

Flere kunder har allerede mottatt et informasjonsbrev per e-post fra oss. Følg linken og beskrivelsen i brevet for å komme i gang. Kontakt oss hvis du trenger hjelp, se kontaktinfo i boks til høyre. 

 

Jeg har ikke mottatt informasjon om overgangen fra plastkort til digital løsning.

Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss, og fortsatt har plastkort, vil du snart motta informasjon. Flere vil få beskjed i disse dager (februar 2017), for eksempel på den neste fakturaen som mottas av oss.

 

Bytter ofte bil i forbindelse med jobb / privat, hvordan fungerer dette i ny løsning? 

Du kan endre reg.nr. på dine sider under "tillatelser" og "parkeringsoversikt". Du kan også bruke EuroPark-Appen i dette tilfellet, etter at du har registrert avtale på nettsiden. Det er ingen begrensninger på hvor ofte man kan endre, bare påse at riktig reg.nr. ligger aktiv til enhver tid. 

 

 

Ønsker å registrere flere biler på en gang, blir upraktisk å gå inn og endre for hver gang.

Per tid har vi dessverre ingen løsning på dette, men det vil komme en funksjon som tillater det etter hvert. Vi anbefaler imidlertid å bruke EuroPark-Appen etter at du har registrert avtale på nettsiden, da den er mer tilgjengelig og brukervennlig ved slike tilfeller. 

 

Hva skjer hvis jeg fortsetter å bruke plastkortet?

I løpet av 2017 ønsker vi at alle våre kunder går over til digital tillatelse. Kontakt oss hvis du har spørsmål, eller ikke har mulighet til å selv registrere deg som digital bruker. Plastkortet vil være gyldig en tid fremover. 

 

Hva skjer hvis jeg ikke får til eller har muligheten til å bestille på nett?

Kontakt vår salgsavdeling som vil hjelpe deg. Se kontaktdetaljer i boks til høyre. 

 

Har registrert meg på ny digital løsning, men får fortsatt faktura.

Vi har et system som fanger opp dette. Så fort du har registrert deg på digital plattform, vil faktura som er blitt sendt i mellomtiden krediteres. 

 

Jeg ønsker å inngå en ny leieavtale for parkering

Du kan sjekke selv på nettsiden for digitale parkeringstillatelser om området du ønsker er ledig / tilgjengelig. Her må du opprette en profil for å komme inn første gang (betinger ikke kjøp). 

Dersom du ikke ønsker å opprette en profil for å sjekke selv, kan du kontakte vår salgsavdeling. De vil fortelle deg om området du ønsker er tilgjengelig på den digitale plattformen. Vi legger fortløpende ut områder på denne (per februar 2017 er ikke alle våre områder tilgjengelige helt enda).

Dersom området du ønsker ikke er tilgjengelig digitalt vil salgsavdelingen hjelpe deg videre med en "manuell" avtale.

Dersom området er fullt, vil du bli tilbudt et alternativ eller venteliste. Se kontaktdetaljer i boks til høyre. 

 

Løper avtalen automatisk, eller må jeg inn på mine sider og forlenge for hver periode? 

En avtale registrert på digital plattform vil være løpende, og ny periode starter automatisk dersom den ikke blir sagt opp i inneværende periode. Se kjøpsbetingelser / kontrakt vedrørende oppsigelsestid. 

 

Oppsigelse av eksisterende leieforhold

Du kan si opp din digitale avtale selv på nettsiden for parkeringstillatelser, se link i boks til høyre. 

Øvrige oppsigelser og liknende henvendelser må alltid sendes skriftlig til salgsavdelingen per e-post eller brev. Se kontaktdetaljer i boks til høyre.

 

Øvrige spørsmål

Dersom du ikke finner ut av dine spørsmål på denne siden, ved hjelp av kartsøketjenesten, eller på nettsiden for digitale parkeringstillatelser, kan du ringe eller sende e-post til vår salgsavdeling for en uforpliktende prat.

Se kontaktdetaljer til høyre.

 

Kom raskt i gang!

  • Følg lenken eller klikk på bildet for å komme til portalen: Online Kontrakt
  • Her kan du søke på byer og se i kartet på anlegget som er nærmest deg. 
  • Følg ellers beskrivelsene som gis på skjermen.

Kontakt oss

 

Salgsavdelingen

Man-fre 08:00-16:00

(+47) 22 05 75 98 

salg@europark.no

Kundesenteret

24t, hver dag hele året

(+47) 22 05 75 00 

kundesenter@europark.no